יום גיבוש בירושלים

ימי גיבוש אינם מיועדים רק למבוגרים בעבודה, אלא ובמיוחד לתלמידים . גיבוש הכיתה או שכבה מיועד לחיזוק הביטחון העצמי של התלמידים התורם גם להישגיהם הלימודיים. בתי ספר בירושלים לא מעטים מחפשים בכל שנה רעיונות יצירתיים עבור יום / ימי גיבוש בירושלים, כדי להפתיע את התלמידים ביום של הפעלות וללמד אותם בדרך יצירתית על עבודת צוות. ירושלים מלאה באטרקציות. ניתן לצאת למסלולי הליכה באזור האוניברסיטה העברית או להשתתף במגוון ההפעלות במתחם התחנה הראשונה. ואפשר גם לארגן את כל ההפעלות מבלי לצאת מבית הספר.

יום גיבוש בירושלים והפעלות לבתי ספר בירושלים

בית הספר הוא מקום גדול דיו כדי לערוך בו פעילויות שונות. יציאה מבית הספר לרגל פעילויות שונות דורשת התארגנויות מיוחדות כמו אישורים ביורוקרטיים. יום גיבוש בירושלים והפעלות לבתי ספר בירושלים, מעלה אדומים, כפר אדומים, הר אדר ומודיעין עלול גם להקשות על המורים שצריכים להשגיח על הילדים כדי שאלה לא ילכו לאיבוד. לאה הפקות אירועים וקייטנות , לעומת זאת, מספקים את כל המתקנים הדרושים להפעלת הילדים מבלי לצאת מבית הספר:

  • מתקני מזון – הילדים אוהבים לאכול פופקורן או ללקק צמר גפן מתוק ברד סדנאות לאפיית פיצות ופוקצ'ות אפקטים ואיפור קולנוע ? בשביל זה ניתן להקים בשטח בית הספר מתקנים אלה שיספקו מזון טרי שיכול לשמש כקינוח אחרי ההפסקה הגדולה שבמהלה אוכלים הילדים ארוחת בוקר.
  • מתנפחים – אם אתם מזמינים מתנפחים ליום הגיבוש, סביר להניח שלא תוכלו לנתק את הילדים ממנו במהרה. רוב הילדים מנצלים כל הזדמנות כדי להשתולל ולהוציא קצת מרץ. המתנפחים מספקים סביבה בטוחה ונעימה המאפשרת לילדים לתפס על קירות וליפול מבלי להיפגע או לקפוץ על רצפת המתנפח ללא הפסקה. קיימים גם מתנפחים המגיעים עם אטרקציות כמו מגלשה, מסלול מכשולים או קיר טיפוס.
  • משחקי ספורט – הילדים אוהבים שיעור ספורט ולשחק כדורגל או כדורסל במגרש במהלך ההפסקה או שיעור הספורט. במסגרת יום הגיבוש ניתן להזמין מתקנים מיוחדים בהתאם לשכבת הגיל ולהפוך את יום הגיבוש למעין יום ספורט שיכלול קליעה למטרות באמצעות ירי בכדורי פיינטבול עמדות כדורסל לקליעה תחרותית, קיר טיפוס,זירת WW מאתגרת טרמפולינות,מגלשות ועוד.
  • מתקן השור הזועם – אחת לשנה יוכלו הילדים להרגיש כמו בסרט אמתי. מדובר בשור מכני שזז בפראות, כאשר המטרה היא להישאר עליו כמה שיותר זמן. אטרקציה זו יכולה להזכיר לילדים את סרטוני המערב הפרוע, והם יעמדו בתור ארוך כדי לזכות לעלות על השור.

לאה הפקות – כל מה שדרוש ליום גיבוש

הצוות של לאה הפקות מבין את הקושי שבארגון יום גיבוש בירושלים בבתי הספר. לצוות ניסיון רב בעבודה עם ילדים ולכן הוא מוכן לעזור למורים ולמנהלי בתי הספר בכל אשר יידרש. צוות ההוראה עסוק בארגון פעילויות בית ספריות במשך כל השנה, וכדי לחסוך לעצמו תכנונים מיותרים, לאה הפקות באים לעזרתו. בנוסף למתקנים הרבים שנועדו לתת לילדים הרגשה של השתתפות בלונה פארק אמתי, הצוות מאפשר לשכור ציוד כמו מערכת הגברה או גנרטורים. מעבר לכך, הצוות מספק חבילות משתלמות עבור בתי הספר. למשל, חבילה יכולה לכלול השכרת מתנפחים בתוספת מוזיקת רקע, מכונת מזון וסוני פלייסטיישן. 

אנו מספקים שירות גם במעלה אדומים, כפר אדומים, הר אדר ומודיעין

ימי גיבוש בירושלים

צור קשר
להצעה מיוחדת השאר עכשיו פרטים

קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים