הפעלות לבת מצווה

הפעלות לבת מצווה – בבריכה וגם ביבשה,זו הפקה רצינית עם אחריות גדולה. כמו כל דבר בחיים, הן מצריכות פיקוח והפעלה של מקצוענים. הצוות של לאה הפקות, מספק לכם מתקני הפעלות מגוונים, לבת מצווה לכל מקום שתבחרו. באולם אירועים גדול,או בבית פרטי שיש בו גינה רחבה,או בפארק ציבורי וגם,בחורשה הכי מומלץ.

הפעלות לבת מצווה ,ירושלים, מודיעין, מעלה אדומים והסביבה –בבריכה וגם ביבשה,יהפכו כל אירוע שכזה ,לבלתי נשכח לעד. אנו  מציעים, שלל חבילות שבהן כלולות אטרקציות שונות.  מתקני מזון, בשילוב מתקני הישרדות מאתגרים. מוזיקת רקע, ירי למטרות באמצעות כדורי פיינטבול, משחקי סוני פלייסטיישן ומשחקי שולחן,כדורסל מתנפח,השור הזועם.

הפעלות  לבת מצווה, בבריכה וגם ביבשה,שפע של פעילות במחיר סביר

1.פעילויות ספורטיביות – רוב הילדים אוהבים. שיעורי ספורט,ניתן להזמין אטרקציות מאתגרות ולתת לבני המצווה, להתנסות בפעילויות ספורטיביות, שבהן הם לא נתקלים בכל יום: ירי למטרות,    בעזרת כדורי פיינטבול, או טורנירים של משחקי שולחן, כמו סנוקר, כדורגל והוקי .

2.מתנפחים מאתגרים – מתנפח פשוט, מיועד בדרך כלל לילדים קטנים יותר. לכן החברה מציעה את ה WW, שמלהיב ילדי חט"ב ותיכון,שהוא מתנפח הכולל זירה גדולה להיאבקות. או שבמרכזו     יש 2 עמדות מוגבהות, וכל אחד מנסה להפיל את יריבו. המנצח ממשיך בקרב, עם המתמודד הבא.

3.סוני פלייסטיישן – הילדים אוהבים משחקי מחשב? אפשר לארגן משחקי פלייסטיישן ולערוך משחקים ותחרויות בין הילדים. משחקים אלה, יכולים להיות כדורסל, ריקוד, כדורגל.

4.כדורסל תחרותי מתנפח – המתקן הוא לשני מתמודדים בבת המצווה, המתחרים לפרק זמן קצוב. בזריקות לסל, כאשר הכדור חוזר אליהם. מספר הקליעות, נרשם ובסופו של דבר, מי שקלע         הכי הרבה, מוגדר כאלוף בת מצווה

5.ירי פיינטבול למטרות  – ירי ברובים,של כדורי צבע ,למטרות ואז ניתן להגדיר צלף בת מצווה, לפי ריכוז הקליעות הטוב ביותר.

6.מופע ריקודים – מסיבה עם תותח קצף,שיעיף את כולם. בנות רבות אוהבות לרקוד. בנוסף למוזיקת הרקע, אפשר להזמין מופעי ברייקדנס או היפ הופ. הצוות המקצועי (המוביל בארץ בתחום       זה, יבצע ריקוד עם חתן או כלת  המצווה).

7.צילומים – כל אירוע טוב, צריך לתעד כמו שצריך. ואין דרך טובה יותר, מלהזמין צלם איכותי, המציע צילומי סטילס, צילומי וידאו ומגנטים.

8.מזון במסיבה – מכונות צמר גפן ופופקורן,ברד,נקניקיות,אפיית פיצות ופוקצ'ות.  האוכל הוא אחד המרכיבים החשובים, בכל אירוע. אף אימא לא תשאיר. 

הפעלות לבת מצווה

חייגו ותחגגו תפריט עשיר

הפעלות לבת מצווה

זה רק חלק מהגוון העצום

הפעלות לבת מצווה

ירי פיינטבול למטרות חלק משלל אטרקציות מטריפות

הפעלות לבת מצווה

גם לבנים וגם לבנות

 

 

צור קשר
להצעה מיוחדת השאר עכשיו פרטים

קידום אתרים לעסקים קידום אתרים לעסקים